مصاحبه آرشیو خبر ها
هنوز هم باید تلاش کنیم

هنوز هم باید تلاش کنیم

لئوناردو بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس پس از پیروزی دلچسب مقابل آتالانتا در مصاحبه ای از سالی که در یوونتوس سپری کرد و شرایط بازی با آتالانتا و یوونتوس 2014 گفت .

" بازی سختی را برنده شدیم . پیروزی در مقابل آتالانتا که همیشه در اینجا حریفان بزرگ را به درد سر می انداخت باعث شد تا نشان دهیم که برای قهرمانی پر انگیزه هستیم "

" در این فصل و حتی فصل ی قبل ، تیم های بزرگی در برابر تیم خوب ِ آتالانتا به مشکل خورده بودند . آن ها هم مدت ها بود که یوونتوس را شکست نداده بودند و امروز می خواستند که در خانه پیروز باشند . ما از ابتدا سعی در اداره بازی و دیکته کردن قدرت خود به حریف داشتیم "

رکورد بوفون شکسته شد ..

" اوه . بله .. اما مهم تر این بود که ما نهمین پیروزی پشت هم را کسب کردیم . رکورد جیجی برای او و همه ما مهم بود . در صحنه گل همه چیز خیلی زود اتفاق افتاد و باید اعتراف کنم که ما همگی در آنجا لحظه ای تمرکز خودمان را از دست دادیم و متاسفانه گل خوردیم "

سالی که گذشت ؟

" به نظرم سال خوبی بود . ما به روند خوبمان ادامه دادیم . همانطور که می خواهیم در آینده ادامه دهیم . شاید اگر هنوز در لیگ قهرمانان بودیم با خیالی راحت تر و بسیار خوش حال تر به استقبال تعطیلات می رفتیم ، اما هنوز هم چیزهای خوبی برای بدست آوردن وجود دارد "

سال ِ آینده هم در خط دفاع 3 نفر خواهید بود ؟

" نمی دانم . من مشکلی با ادامه دادن این روند ندارم . اشتباهاتی داشتیم اما نمی توان به طور ِ قطع گفت که 3 مدافع بودن ما دلیل برخی از شکست ها بوده است . اما چیزی که پیش بینی می کنم این است که حداقل تا بازی برابر رم با 3 دفاع خواهیم بود ! "

" جدال قهرمانی ادامه دارد ؟

" بله . مطمئنا هنوز ما و بسیاری از تیم های دیگر شانس قهرمان شدن را داریم . امتیازات زیادی مانده و نباید عجله کرد "

تنها یووه و رم برای اسکودتو جنگ خواهند کرد ؟

" در حال حاضر ما و رُم جدال اصلی را در صدر داریم . البته ما اختلاف 5 امتیازی داریم اما چیزی که مشخص است این است که ما هنوز قهرمان نشدیم و جامی را در این فصل کسب نکردیم "

" بجز رم ، ناپولی و اینتر و فیورنتینا هم وجود دارند . نمی توان این تیم ها را دست ِ کم گرفت . اگرچه ما باید به بازی های خود فکر کنیم اما اختلاف امتیاز باعث راحت تر شدن کار ما می شود "

این فصل به جام جهانی ختم می شود .. هدف آتزوری ؟

" مطمئنا آتزوری برای قهرمانی به میدان می رود . اما باید دانست که تیم های قدرتمندی مانند برزیل ِ میزبان و اسپانیا و حتی آلمان وجود دارد و فکر می کنم کار برای همه سخت و دشوار است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: